Alfa Auto

Naslovna Sailing Team
Regate

KUP DUBAŠNICE 2010

kd2010U akvatoriju ispred Malinske odjedrili smo dvodnevnu 12. regatu krstaša KUP Dubašnice 2010. Startali smo u subotu po solidnoj buri koja je na refule dosizala brzinu i više od 20 čvorova. Mala ekipa, s obzirom na vremenske uvjete, samo nas četvoro (od toga jedan Rajko koji ipak vrijedi za dvoje i ¾) solidno se nosila s vremenom i konkurencijom. Vozila se navigacija Malinska-Njivice-Malinska i tako dva kruga što je s obzirom na vremenske uvjete bila ruta koju smo završili za manje od tri sata vožnje. Prema Njivicama vozimo „orcicu“ i dobro se držimo u prvoj skupini brodova i bovu okrećemo kao sedmi ukupno te to mjesto zadržavamo do kraja.  Završavamo i kao prvi u grupi a brži smo čak i od domaćina. U nedjelju, Piro dostojno zamjenjuje Rajka tako da nas četvorica (Darko, Haris, Piro i Saša) vozimo štap ispred Malinske. Odvozili smo dvije regate, prvu u kojoj su vremenski uvjeti bili nešto bolji i drugu, gdje je vjetar promjenio smjer u zapadnjak a na kraju su neke barke ostale i u bonaci te jedva završile trku. U obje regate ostvarili smo odličane rezultate (oba puta prvi) i ukupno zauzeli 7 mjesto. S obzirom da smo bili samo četvorica solidno smo se „prejedrili“ ovaj vikend ali nadam se da ćemo se do slijedećeg tjedna regenerirati. Sve pohvale organizatorima, ugodno su nas ugostili i pokazali se pravim domaćinima. Bilježimo se i za slijedeću godinu. Vidimo se u Crikvenici. Pozdrav.S

Ažurirano Srijeda, 25 Kolovoz 2010 20:07

KRČKA JEDRA 2010

Ovog vikenda jedrili smo u Krku na regati Krčka jedra koja se tradicionalno održava na Velu Gospu. Jutrom smo se okupili kod Ivice i nakon jutarnje kave odvezli brod u Krk. Vjetar baš i nije obećavao ali već nakon starta zapuhalo je nešto te smo vrlo lijepo jedrili prema Kormatu. Inače, vozila se ruta Krčka luka-Kormat-Konobe-Krčka luka ukupne dužine cca 12-ak milja. Startali smo s drifterom koji nas je vrlo solidno vukao prema Kormatu gdje stižemo sedmi ukupno i okrećemo prema Konobama. Još neko vrijeme vozimo na drifter kojega, kada vjetar promjeni smjer, mijenjamo u gennaker. Idemo solidno, držimo smjer i brzinu i okrećući bovu pred Konobama krećemo prema cilju. Nakon dvije bordade ulazimo u cilj kao sedmi ukupno i kao prvi usvojoj grupi.

Na ovoj regati bilo nas je šestorica (Darko, Haris, Marin, Marko, Ivica i Saša) te smo iskoristili priliku i promovirali nove crvene majice koji se, kako bi neki rekli, nose se samo za blagdane. Odlično vrijeme i još bolje društvo učinili su ovu nedjelju nezaboravnim doživljajem. Jedva čekamo slijedeću regatu kod naših prijatelja iz Malinske. Vidimo se. S.

Ažurirano Ponedjeljak, 16 Kolovoz 2010 19:54

SENJSKA REGATA 2010

Ove subote odlučili smo da nećemo isploviti iako je brod već prebačen u Senj prošlog vikenda. Prognoza za subotu nije dobra, bura će tijekom popodneva jačati na jaku - vrlo jaku a u Velebitskom kanalu sa olujnim udarima. Zbog nemogućnosti da se okupimo u punom sastavu odustajemo o prvog plova u subotu tako da nas Marin (Omama) prijavljuje za regatu. Zbog loše prognoze samo se 14 brodova odazvalo na startu regate koja je startala po slabom vjetru da bi već nakon sat vremena bura probila svom snagom. Nažalost u želji da završe regatu Marin i Nenad (trimaran OMAMA) pokušavaju sve ali pod naletom vjetra ne uspijevaju zadržati trimaran te ih bura prevrće i završavaju u moru ali srećom bez ikakvih ozljeda. Zbog nemogućnosti da upale motor nakon ulaska u cilj, brodu Malinska ostaje patarac na krivoj strani te im udar bure ruši jarbol također samo materijalna šteta ozlijeđenih nema sva sreća. Bura je tijekom dana puhala do 40 čvorova tako da su sve posade koje su završile plov bez većih oštećenja bile vrlo zadovoljne. U nedjelju prognoza bura u slabljenju od 15 - 20 čvorova, ipak se okupljamo samo nas troje Igor Vojo i Dare. Nema nas dovoljno ali ipak startamo, Igor na floku Vojo na boku ja timun i randu. Dobro se držimo na prvoj oznaci kod Bunice okrećemo bez pojalabande zbog straha od jarbola, ima vjetra preko 20 čvorova a randa laškana idemo na sigurno malo nas je. Prema Senju orca tvrda, brod nagnut dobro nam ide, na refulima pojamo u glisu se spašavamo. Vozimo punu randu nemamo kad kratiti što je tu je. Kod Jurjeva okrećemo četvrti ukupno ali nas stižu Babac i Eriketa koji nas do kraja regate i prestižu tako da završavamo ukupno 6. Nakon regate Igor i ja odmah krećemo prema marini Punat dok bura nije pojačala tijekom popodneva.  Nažalost regatu su obilježili jaka bura i događaji tijekom subote koji su bili top vijesti dana u cijeloj Hrvatskoj. Marinov trimaran nije potonuo već je samo slomljenog jarbola ali ipak u komadu. Omami i Malinskoj želimo da što prije slože svoje brodove te nam se pridruže u predstojećim regatama.

Ažurirano Utorak, 10 Kolovoz 2010 18:07

REGATA VELEBITSKOG KANALA 2010.

Na spomen Velebitskog kanala prvo što pada na pamet (barem meni) je bura barem 360 dana na godinu. No prošle subote bure nije bilo, da nije malo levanta zapuhalo drugi plov, bila bi to još jedna u nizu regata ove godine u kategoriji "žilavka" - kako je netko sa neke jedrilice viknuo: "J.... mu mater, šta svaki put moram samo plutat na regati!".
Uglavnom, Darko i Haris su išli po jedrilicu u Omišalj, a Rajko i ja smo došli ravno u Novi. Prijavili smo se, a ubrzo su došli i Darko i Haris. Organizatori su pripremili pristojnu marendu (fažol+kobasice+kruh+piva), ali nismo imali puno vremena do starta u 12:00. Rajko je "navodio" Darka na startu tako da smo na liniju starta zakasnili samo par sekundi - mislim da smo čak crtu prošli prvi - dakle start odličan, vodimo ukupno prvih par milja. Regatno polje je organizirano kao trokut sa bovama ispred Klenovice, luke Novog Vinodolskog i Novog Resorta. Kako su se veliki brodovi pokrenuli, već prije Klenovice nas prolaze Damaco i CubaLibre2, ali i UFO nas sustiže. Ne popuštaju ni naši prijatelji iz Malinske. Ima malo vjetra tako da je koncentracija na maksimumu. Treći ukupno prolazimo sve bove osim cilja - tada je UFO bolji za jednu manovru i prolaze cilj pola sekunde prije nas pa završavamo ukupno četvrti prvi plov.
Glavna pogreška nam je bila što smo na tom suncu popili pivu prije drugog plova. Situacija je na užarenoj jedrilici bila baš teška... Barem je levanta zapuhalo. Start drugog plova je bio oko 16:00 sati, opet smo dobro startali, iako ne tako dobro kao prvi plov, Darko muku muči sa koncentracijom, teško je - toplo je - a Rajko mu neda ni trena opuštanja - ipak zaostajemo za vodećom skupinom dosta, Malinska i UFO su ispred nas. Na kraju vjetar pojačava, ali organizator skraćuje rutu tako da se drugi plov vozio samo Novi-Klenovica-Novi. Završavamo kao prvi u grupi.
Osim po dobrom rezultatu, regata je bila dobra i po činjenici da je Rajko bio sa nama (HVALA RAJKO!) i da smo imali priliku još povećati jedriličarsko znanje, šteta što nas više od ekipe Alfa Auta nije bilo.
Sve u svemu - još ovakvih regata nam dajte!