Alfa Auto

Naslovna Sailing Team
Regate

5 GROBNIČKA REGATA

Prošle subote održana svima draga Grobnička regata, na startu više od pedesetak brodova svih veličina. Veseli domaćini imaju svega ništa ne nedostaje, hrane puno a pića i previše. Samo jutro na Črišnjevu vrlo mirno prolazi u ugodnom druženju svih sudionika na kaffe kod Prdele a i piva se troši. Startamo u 11.30 vrlo dobro, među prvima prelazimo crtu vozimo prema mostu vjetar nas vuče dobro do uvale Scott gdje vjetar slabi. Nakon 15 min hvatamo refulić prelazimo nekoliko brodova do prve oznake. Nebo se škuri bit će bure a i kiše . Bura probija te nas sustižu ostali brodovi , dižemo genaker te i mi krećemo ( tema dana koliko bova do cilja 4 ili više komada ) pratimo većinu te obilazimo nepotrebnu oznaku gdje gubimo vodeću poziciju u grupi. Vozimo pun gas niz vjetar ali do 3. oznake kasnimo oko 150 metara za vodećim u grupi. Napokon prava lanterna dižemo flok pa laška orca do 4 oznake . Prolazimo i tu 4 oznaku  ( nama 5, ma sve ok bar nismo jedini ) svi na boku prelazimo Belinu te sustižemo novog murphyja do mosta, a pod mostom vjetar slabi i vrti te se držimo sredine gdje dobivamo malu prednost te vraćamo vodeću poziciju u grupi koju zadržavamo do kraja regate koju završavamo kao 11 ukupno i 1 u grupi. Nažalost regatu je obilježio protest na brod Damaco koji nije prošao sve oznake pa je iako je završio kao ukupni pobjednik regate diskvalificiran. To je potaklo razne rasprave oko regatnog polja koje je bilo vrlo nejasno i zbunjujuće tako da smo i mi pratili većinu te išli dužim putem. Maximalnim trudom posade uspijeli smo nadoknaditi izgubljeno vrijeme te smo nagrađeni vrlo dobri rezultatom .

Ažurirano Ponedjeljak, 09 Kolovoz 2010 14:09

Grobnička regata 2010 start

JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.

Ažurirano Srijeda, 23 Lipanj 2010 21:17

Grobnička regata 2010

Ažurirano Ponedjeljak, 09 Kolovoz 2010 14:09

FIUMANKA 2010

Prošlog vikenda odvozili smo dugo najavljivanu Fiumanku koja, kao i većina regata u ovom kraju nije obilovala vjetrom. Već na samom startu dalo se naslutiti kakva nas sudbina čeka. Startali smo na sredini polja i polako se vukli prema kontrolnoj bovi koja je bila i okret za obiteljske krstaše. Tu je još i bilo nekog vjetra ali kako smo okrenuli ispred Omišlja vjetar je polako ali sigurno slabio tako da smo ispred V. Lenca doslovno stali. Na okretu smo okrenuli zajedno s Malinskom, drugim Murphy-em i Systecom i krenuli natrag ali i njih je zadesila ista sudbina. Doduše, Malinska je izabrala drugu rutu izlazeći više van ali niti oni nisu u zadanom vremenu stigli do cilja. Kakva je žilavka bila dokazuje i to da su se izvjesni članovi ekipe čak i okupali dok smo čekali melo vjetra da nas pokrene. Na kraju smo ušli na motor ne malo razočarani situacijom koja nas prati par zadnjih regata bez vjetra. Nadamo se da će već slijedeća regata, ona Grobnička, biti s više vjetra te da će se pravo jedriti. Vidimo se na Grobničkoj. Pozdrav. S.

PRIMORSKA REGATA 2010

Dugo očekivanu Primorsku regatu obilježili su vrlo promjenjivi uvjeti. U subotu je nakon starta vjetar oslabio te smo odabrali sredinu zaljeva kao najbližu prema Cresu iako je lijeva strana od bure bila bolja opcija. Nakon kraćeg plutanja dobili smo vjetar te smo imali dobru brzinu do Porozine gdje je kontrolna oznaka bila preblizu obali te su svi brodovi imali poteškoća u prolasku . Nakon oznake vozili smo bliže obali cresa u grupi sa Tempestom i Mick dok se Aqua Maris dao ipak preblizu obali što se pokazalo loše te tako izgubio drugu poziciju koju je do tada držao. Taktika Refula 3 da prođe više sa vanjske strane bila je odlična te oni ulaze u cilj kao drugi iza posade DSK. Prvi dan jedrenja je nažalost završilo samo 9 brodova, mi ulazimo kao 5. brod ukupno. U nedjelju vrlo dug dan za naš team - nakon starta smo ostali plutati ispred Cresa i to je trajalo i trajalo dok smo nemoćno u daljini gledali brodove koji voze punih spinakera na maestralu koji stiže do nas nakon punih tri sata. Dobivamo brzinu ubrzavamo ali previše kasnimo za vodećima. Napokon vjetar pojačava i mijenja više po krmi - vozimo pun gas brzina konstantno oko 10 čvorova stižemo Mali Mirakul u blizini Porozine te prolazimo kontrolnu bovu tek u 16.05 sati . Pokušavamo nadoknaditi izgubljeno vrijeme te stižemo milju od lukobrana u za manje od dva sata od Porozine, iako ne stižemo na cilj na vrijeme zaista smo uživali u glisiranju nakon jutarnjeg prženja na suncu. Vrlo dug vikend sa Alfaauto team, jedrili ukupno 16 sati te završili kao 2 u grupi. BRAVO DEČKI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rezultati Primorske regate 2010.
Ovdje je filmić da se malo podsjetite na prošlogodišnju Fiumanku.