Alfa Auto

Naslovna Sailing Team
Regate

Senjska regata - reportaža RiTV-a

Izrezao sam (konačno) najzanimljiviji dio reportaže RiTV-a sa regate u Senju. Ekipo RiTV-a: nemojte zamjeriti. Smile

Filmove nisam stavio na alfa-auto.hr jer se na YouTube-u mogu otvoriti sa HD opcijom.

Uživajte!

Pozdrav, p.

Ažurirano Ponedjeljak, 30 Studeni 2009 21:25

KUP HRVATSKOG PRIMORJA 2009 - FEŠTA

Subota 28.11.2009. u 19.sati u hotelu MALIN u Malinskoj održat če se završna svečanost svih sudionika kupa hrvatskog primorja za 2009 godinu. NA večeru je pozvan i YC Punat te cijelokupan ALFA AUTO sailing team te bih molio da se odazovemo u kompletnom sastavu - JAN, IVICA, MARKO, SAŠA, MARIN, HARIS,DOMINIK I DARKO te da proslavimo dobre rezultate u ovoj sezoni.

Ažurirano Srijeda, 08 Prosinac 2010 08:33

Kvarnerska regata 2009.

Nastavak priče od prethodne regate, opet najavljena bura ali u opadanju poslije 12 sati. Plovi se od riječkog lukobrana, odličan start, dobro jedrimo u orcu - držimo se iza vodeće skupine iako Darko namjerno vozi malo "zabijeno" jer bura je još jaka, ali izvrstan je kurs. Nakon nekog vremena prestiže nas Mick i ona mala "cigareta" (Darko ispravi ako što griješim). Kontrolna bova ispred Kostrene, pa prema bovi/lanterni ispred Bakarskog zaljeva. Idemo dobro, Dare timun, Saša gindaci, Marko pateraci i pomoć svima, Haris bowmen, a ja glavno (kasnije samo trimam flok pa drifter). Okrećemo bovu dobro - bježimo ispred Tempeste flokom u bok pa drifterom kad je bura malo pala i okrenula nam malo u krmu. Završavamo za sat i pol na cilju ispred Kostrene. Još jedna dobra regata i pehar prvog mjesta za AlfaAuto!
Pozdrav, p

Ažurirano Srijeda, 28 Listopad 2009 18:29

20. milja Riječkog zaljeva 2009.

Za danas su najavili buru i tako je bilo od jutra. Darko i ja smo se sa ekipom Vive2 našli kod Nippona i otišli po jedrilice u Omišalj. (Treba zakrpati/promjeniti prozorčić na provi - ozbiljno propušta kišu.) Trebalo nam jo oko 2 sata do Kostrene. Tamo nas već čekaju Marko, Ivica i Marino. Start je u 10, tako da brzo izlazimo na more. Novo jedro i novi flok - hrabro ali pokazalo se opravdano. Start ispred Kostrene, u buru bova ispred Bakarskog zaljeva, pa u mezzakrmu kombiniramo flok, drifter ili gennaker prema bovi 1-2nm od riječkog lukobrana prem Opatiji (sa kontrolnom bovom ispred Kostrene). Na refule puše do 20, pa je prvo neko vrijeme i flok dovoljan, a nakon što je ekipe Vive2 sa gennaker eksperimentom izgubila jarbol Frown(pukao na dva mjesta, prava havarija, ali svi su ok jer pao je prema provi) odustali smo od gennakera i pokušavamo sa drifterom (Rajko je sa gumenjakom na putu da provjeri Istrane stao do nas i dao nam par savjeta), i dobro nam ide. Dare ofkors na timunu, Marko na glavnom i gindaci, Ivica trima, Marino balast i pomoć na provi i ja bowmen. Idemo dobro i ubrzo prolazimo lukobran i tražimo onu bovu, još par manovri i uskoro okrećemo natrag u riječku luku. Manovra na manovrom - vozimo ravno u buru. Sve nakacano, svi na boku i lijevo-desno, ulazimo u cilj za 2ipol sata. (Treba riješiti propuštanje mora pored kobilice - ozbiljno propušta more). Prvi u skupini. Ne znam ukupno u trenutku pisanja. Sutra se vraćamo u Kostrenu. Pozdrav, p

ps Cry nismo slikali ni jednu jedinu sliku, ali slikali su nas pa možda nešto bude.

Ažurirano Ponedjeljak, 28 Rujan 2009 15:23

GALIOLA 2009

Evo, završila još jedna navigacija pa da napišem par riječi. Ovo nam je bila prva Galiola tako da ni sami nismo znali šta da očekujemo. Na startu s pojavilo cca 20-tak brodova, u našoj grupi tri broda.
Vrijeme oblačno, 15-20 čv bure. Startamo, dižemo gennaker i idemo prema bovi na Slatini. Prolazimo bovu i na lijeve uzde peglamo prema Galioli. Tu smo negdje u sredini grupe i nakon Velih vrata imamo vjetar u krmu tako da idemo dobro (max 12,3Laughing).

Galiolu okrećemo u 19.05. Vala ima dosta tako da našeg malog Murphija lupa na sve strane. Brzina oko 5-6 cv  . Vjetar pojačava i vozimo na drugi krat. Poslije zatišja ispred Plomina, ulazimo u pravi neverin gdje u pojedinim trenucima vjetar doseže preko 30 cv tako da to baš i nije bila neka lijepa slika-u stvari slike nije ni bilo pošto je bilo škuro. Jedva smo se isčupali, mislim da smo napravili 20 manovri. Dolazimo pred Opatiju, gdje, standardno, bonaca.

Polako žilavimo prema cilju. Plava vila iza nas lovi refulić s Preluka i stiže nas u zadnjih 100 m. Ulazimo konačno u cilj. Krepani smo.

Ukupno 14 i treći u klasi. Zadovoljni - jer glavno da smo završili (i živi). S obzirom da smo debitanti i da nismo znali šta nas čeka, može se reći da smo zadovoljni rezultatom. Pozdrav ekipi koja je dala sve od sebe. Bravo dečki Wink ! S.

JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.